Dålig uppdatering - semester är semester!

Hej på er babes!

Sitter just nu på en super awesome restaurang och ska äta osmani - en jätte god typ röra med kyckling, kött och grönsaker.

Har uppdaterat riktigt dåligt, men har ju semester - och jätte dåligt internet, så jag passar på nu!

Det jag hållit på med dom senaste dagarna är att i söndags ha packat det sista, på måndagen anlände jag sent här i Turkiet! Alla dagar har jag badat, solat och ätit (nästan ätit varje dag iaf!)

Har även varit på hamam, som är som spa, helt underbart! Massage, shopping och underhållning har också stått på schemat! Något jag dock inte räknat med var att magen skulle fucka ur totalt.. Får inte behålla någonting..

En annan lite komisk sak är att någon turk har blivit förälskad och shit, skojar inte.. Han är för mycket! Men men han är snygg så får väll stå ut.

Nu ska jag äta, sedan gå och fixa manikyr och pedikyr igen.

Puss hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bättre än alla andra?

Kärlek, vänner, intressen och vardag låter kanske inte så intressant? Men när man är en tjej med glimten i ögat blir allting 10x roligare än vanligt! Jag bloggar om mitt helt underbara och sjuka liv, blandat med lite incidenter och annat negativt. Med massor av upptåg och påhitt kommer ingen lämna bloggen besviken. Jag är träningsberoende och har full koll på vad jag äter, och jag kämpar dagligen mot detta så följ mig i kampen. Inte en ända sekund gör jag något tråkigt!

RSS 2.0