OS: Invigningen

God kväll på er sötnötter!
 
Ligger här i soffan och kollar på den grymma invigningen av OS i London! Visas på SVT 1, så alla som inte kollar borde göra det.
 
Idag har jag träffat Dumle och Lina, vi gick ner till stan och träffade Jonte och Emil, bara chilla och tog det lugnt. Träffade sen Izzy, Sanna och Dennis, även Emelie och Jara. Trevlig trevligt. Oh, får ju inte glömma att Robin/Ray också kom och joina.
 
Nu ska jag fortsätta kika, och imorgon får jag viktigt besök.. Ni får veta imorgon vad detta möte handlade om.
Puss puss, Moa  ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bättre än alla andra?

Kärlek, vänner, intressen och vardag låter kanske inte så intressant? Men när man är en tjej med glimten i ögat blir allting 10x roligare än vanligt! Jag bloggar om mitt helt underbara och sjuka liv, blandat med lite incidenter och annat negativt. Med massor av upptåg och påhitt kommer ingen lämna bloggen besviken. Jag är träningsberoende och har full koll på vad jag äter, och jag kämpar dagligen mot detta så följ mig i kampen. Inte en ända sekund gör jag något tråkigt!

RSS 2.0