Mötet idag - vad kan det ha varit?

Hej på er!
 
Sitter just nu här och kollar OS i simmning. Det går ju ganska bra för Sverige faktiskt!

Idag hade jag ett speciellt möte, med min nya "arbetsgivare" som gick helt super! Jag fick "jobbet" och börjar på måndag, kl. 06:45, väldigt tidigt med tanke på att jag brukar sova länge, men det är så värt det! Vad det är för jobb får ni veta på måndag.
 
Imorgon ska Annis sova här, så vi får se vad vi hittar på. Men en sak är säker - vi kommer ha riktigt kul! Man har inte en enda tråkig sekund när man är med henne. Underbara vän!
 
Får hoppas det går bra för resten av Svenskarna nu, hörs imorgon!
Puss puss, Moa 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bättre än alla andra?

Kärlek, vänner, intressen och vardag låter kanske inte så intressant? Men när man är en tjej med glimten i ögat blir allting 10x roligare än vanligt! Jag bloggar om mitt helt underbara och sjuka liv, blandat med lite incidenter och annat negativt. Med massor av upptåg och påhitt kommer ingen lämna bloggen besviken. Jag är träningsberoende och har full koll på vad jag äter, och jag kämpar dagligen mot detta så följ mig i kampen. Inte en ända sekund gör jag något tråkigt!

RSS 2.0