Förändring inför den "stora" dagen..

Hej på er!

Ligger just nu i sängen och tänkte sussa 6 timmar för att sedan få hunden.. Jobb är jobb!

Har hänt skapligt mycket idag, tagit hand om vovven, åkte till Folkesta och köpte nytt objektiv till kameran och ny HÅRFÄRG!- Resultatet visas imorgon. Köpte även lite annat smått och gått som är nödvändigt, som t.ex tvål och rakhyvlar.

Fått ögonbrynen plockade idag och håret färgat, så känner mig fräsch nu.

På lördag så är dagen äntligen här - jag ska nämligen göra en fotografering med en fotograf här i Eskilstuna! Bilder och mer om det kommer att komma!

Nu får ni ha det bäst! Natti natti, puss hej!



Kommentarer
viktor

om du åker innan 12 o gör det kom för bi byggmax och säg hej till mig :)

Svar: Hej! Är inte 100 säker på vem du är, eftersom jag känner fler med namnet och du inte fyllt i speciellt mycket.. Men är du någon jag känner och jag har vägarna förbi kan jag självklart säga hej! :)
Bunny

2012-08-10 @ 07:05:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bättre än alla andra?

Kärlek, vänner, intressen och vardag låter kanske inte så intressant? Men när man är en tjej med glimten i ögat blir allting 10x roligare än vanligt! Jag bloggar om mitt helt underbara och sjuka liv, blandat med lite incidenter och annat negativt. Med massor av upptåg och påhitt kommer ingen lämna bloggen besviken. Jag är träningsberoende och har full koll på vad jag äter, och jag kämpar dagligen mot detta så följ mig i kampen. Inte en ända sekund gör jag något tråkigt!

RSS 2.0