Följa? Varför det?

Hellu hellu!
 
Jo det här med att följa bloggar, varför gör man det egentligen? För att man tycker om bloggens innehåll eller för man tycker om personen, bara för att eller? Vad är anledningen egentligen? Finns säkert många, som inte ens egentligen bry sig så speciellt mycket om uppbyggnaden, innehållet, personen bakom och liknande. Som gör det bara för personen har t.ex snygg grafik, fina bilder, ser bra ut och så. Jag skulle jätte gärna vilja veta vad just jag ska göra för att ni ska vilja följa min blogg! Skriva på ett speciellt sätt, lägga upp massor av bilder, köra något typ "dagens bla.bla.bla" t.ex. Så det är bara att slänga iväg era tankar och anledningar, idéer osv.
 
Nu ska jag ta mig något att äta, får se vad det blir, beskriver allt lite senare.
Ps. Om ni nu har någon anledning, bra eller dålig, och känner för att följa just mig:
Bättre än alla andra?
Puss, puss Moa 
 


Kommentarer
Areyanna

Unika speciella spännande profiler / personer är alltid spännande att följa eller dom med liknande intressen eller så=) Starka berättelser och livsöden lockar många såsom vardagligheter som vardagslyx, skönhet, makeup, resor och annat som anses lite över det vanliga och som får en att drömma sig bort från vardagen. Ha en fin kväll!

Svar: Ja det håller jag med dig om! Hoppas du har det bra och att det går bra med din blogg. :)
Bunny

2012-07-13 @ 16:40:33
URL: http://areeyanna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bättre än alla andra?

Kärlek, vänner, intressen och vardag låter kanske inte så intressant? Men när man är en tjej med glimten i ögat blir allting 10x roligare än vanligt! Jag bloggar om mitt helt underbara och sjuka liv, blandat med lite incidenter och annat negativt. Med massor av upptåg och påhitt kommer ingen lämna bloggen besviken. Jag är träningsberoende och har full koll på vad jag äter, och jag kämpar dagligen mot detta så följ mig i kampen. Inte en ända sekund gör jag något tråkigt!

RSS 2.0