Gårdagen och en överraskning!

God kväll på er!
 
Sitter här i soffan och kollar OS, och bygger en liten portfolio, kan alltid vara bra att ha!
 
Igår som sagt mådde jag inte så bra och orkade därför inte blogga. Men hursom så va det sista dagen jag hade Sampras och jag saknar honom..
 
Hade även en liten fotografering med en gammal barndomsvän, har känt henne i hela 9 år. Hon blev superfin på bilderna! Jag kanske lägger upp någon.
 
Idag har jag haft en fotografering med Björn Möller, tydligen också en gammal kompis till min mor - världen är liten! Bilderna blev superbra och jag lägger upp ett litet smakprov. Fler bilder kommer när jag får dom!
 
Nu ska jag fortsätta att chilla, ta något att äta och lite sånt.
Puss puss, Moa 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bättre än alla andra?

Kärlek, vänner, intressen och vardag låter kanske inte så intressant? Men när man är en tjej med glimten i ögat blir allting 10x roligare än vanligt! Jag bloggar om mitt helt underbara och sjuka liv, blandat med lite incidenter och annat negativt. Med massor av upptåg och påhitt kommer ingen lämna bloggen besviken. Jag är träningsberoende och har full koll på vad jag äter, och jag kämpar dagligen mot detta så följ mig i kampen. Inte en ända sekund gör jag något tråkigt!

RSS 2.0