Något måste vara fel?

Godmorgon!
 
Jag börjar tro att något är väldigt fel med mitt huvud.. För några dagar sedan slog jag i bakhuvudet och fick en lätt hjärnskakning, no big deal.. Men när jag vaknar vid kl. 9 börjar jag bli orolig.. Med tanke på att jag lägger mig sent och sover till 11:30-12:00 på dagarna. Vi får väll se om det bara var en slump just idag.
 
Idag ska jag ta och städa i ordning här hemma och fixa. Lite senare ikväll drar jag iväg mot stan och inkasserar.. Jag brukar inte låna ut pengar, men 2 kompisar behövde verkligen och jag tjänar på det.. Den ena lånade 50 - jag får 100 och den andra lånade 20 - jag får 50. Tjänar ju ändå 70 kr på det och det är pengar det också.
 
Jag tänkte för övrigt börja köra länkbyten osv. så om ni eller någon ni känner är intresserade kan ni kontakta mig på bloggen via en kommentar eller ni som känner mig på FB.
 
Ha en awsome dag alla därute!
Puss hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bättre än alla andra?

Kärlek, vänner, intressen och vardag låter kanske inte så intressant? Men när man är en tjej med glimten i ögat blir allting 10x roligare än vanligt! Jag bloggar om mitt helt underbara och sjuka liv, blandat med lite incidenter och annat negativt. Med massor av upptåg och påhitt kommer ingen lämna bloggen besviken. Jag är träningsberoende och har full koll på vad jag äter, och jag kämpar dagligen mot detta så följ mig i kampen. Inte en ända sekund gör jag något tråkigt!

RSS 2.0