Detta var inte bra...

Hejsan hoppsan, eller nåt?
 
Sitter just nu själv här hemma och bara tar det lugnt. Inte så att man ränner ute med feber och värsta sjukliga känslan.. Får hoppas att jag blir bra innan lördag, har ju ett viktigt möte då!
 
Igår sa jag ju att jag skulle bjuda på lite bilder, tyvärr så har mobilen tagit ledigt och avsäger sig allt vad samarbete heter. Så tyvärr kan jag inte visa er några.
 
För några dagar sedan beställde jag 2 tunikor, bara för att. Det var REA och det duger alltid att rida i om jag inte gillar det när det kommer hem.. Men imorse blev jag väckt av brevbäraren, som kom med paketet och påminde mig om att jag köpt dessa. Snyggare i verkligheten och det blir inte att rida i.
 
Idag kommer jag ta hand om mig själv, ha lite hemma spa, få massage osv.
 
Ha det bäst denna varma och soliga dag!
Puss puss, Moa ♥
 

Klicka på någon av tunikorna för att beställa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bättre än alla andra?

Kärlek, vänner, intressen och vardag låter kanske inte så intressant? Men när man är en tjej med glimten i ögat blir allting 10x roligare än vanligt! Jag bloggar om mitt helt underbara och sjuka liv, blandat med lite incidenter och annat negativt. Med massor av upptåg och påhitt kommer ingen lämna bloggen besviken. Jag är träningsberoende och har full koll på vad jag äter, och jag kämpar dagligen mot detta så följ mig i kampen. Inte en ända sekund gör jag något tråkigt!

RSS 2.0