Vad händer nu då?

Min största rädsla kommer avslöjas!

 

Oj, glömde ju hälsa på er alla, tjenare tjenare! Just nu ligger jag i sängen och ska försöka få lite sömn, ska ut till hästen imorgon är det tänkt, men efter dagen idag vet jag inte om jag klarar det.

 

Idag har jag i vilket fall som helst satt upp min pool, tyckte det var dags, så kanske man kan bada något i år! Åkte och åt mat med både mamma och pappa på TG efter att poolen var färdig. Förvånad över att det inte blev några större bråk.. När jag väl kommit hem började jag med en present som ska skickas till min norska släkt, och självklart så gick skrivaren sönder, som jag behöver för att slutföra mitt arbete.. Så får se hur jag löser det!

 

Några timmar senare, efter att jag tränat tog jag det lugnt, och sen självklart kommer ovädret.. Åska och blixtar, regn och blåst, kan ju inte bli värre? Jag är verkligen livrädd för åskan och blixten, med tanke på det som hänt mig.. Så jag får panik, på riktigt, hyperventilerar, panikångest, dödsångest och tårarna bara rinner - jag tappar helt enkelt kontrollen. Detta är det jag är mest rädd för på denna planet, och jag har funderat på att söka hjälp för det.

 

Hursomhelst så är allt lugnt nu, och jag börjar känna mig trött, så jag säger godnatt och så hörs vi, puss hej!

 

Bjuder på en bild på TG, blött osv. eftersom det nyligen regnat när bilden togs, om ni av någon anledning va så dumma och inte fattade det!

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bättre än alla andra?

Kärlek, vänner, intressen och vardag låter kanske inte så intressant? Men när man är en tjej med glimten i ögat blir allting 10x roligare än vanligt! Jag bloggar om mitt helt underbara och sjuka liv, blandat med lite incidenter och annat negativt. Med massor av upptåg och påhitt kommer ingen lämna bloggen besviken. Jag är träningsberoende och har full koll på vad jag äter, och jag kämpar dagligen mot detta så följ mig i kampen. Inte en ända sekund gör jag något tråkigt!

RSS 2.0