Gjort något jag aldrig trodde jag skulle!

God kväll!

 

Ni kommer aldrig kunna lista ut vad denna badkruka gjorde ikväll?!- Jag kastade mig i min jätte kalla pool! Det var bara 15 grader, och jag hatar både att kyla och att bada. Men trots allt var det rätt så skönt och uppiggande. Jag har "slarvat" med maten idag och bara ätit 3 vindruvor, 1 sallad och druckit alldeles för lite vatten, bara 2 dl..

 

Hursomhelst så är jag nöjd med denna slappdag, även om jag gav mig ut på ett cykelpass också, efter badet. Mina slappdagar är inte sådana där jag ligger och sover hela dagen och gör ingenting, utan jag tar det lugnt och gör det mest nödvändiga - äta och träna, sedan kommer man ju på lite knäppa saker st göra, som badet t.ex.

 

Juste! Fredag den 13:e idag. Har ni haft någon otur? Det har inte jag i vilket fall sol helst!

 

Nu ska jag sova, ha det bäst! Puss hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bättre än alla andra?

Kärlek, vänner, intressen och vardag låter kanske inte så intressant? Men när man är en tjej med glimten i ögat blir allting 10x roligare än vanligt! Jag bloggar om mitt helt underbara och sjuka liv, blandat med lite incidenter och annat negativt. Med massor av upptåg och påhitt kommer ingen lämna bloggen besviken. Jag är träningsberoende och har full koll på vad jag äter, och jag kämpar dagligen mot detta så följ mig i kampen. Inte en ända sekund gör jag något tråkigt!

RSS 2.0