Trött - tröttare - Moa?

Hellu!
 
Har precis kommit hem från en helt awesome dag! Först fick jag ett mess från Charlie, som ville ses, självklart sa jag ja! Hoppar in i duschen och får ett sms om att komma ut.. Det visade sig när han kom upp till mig att han hade Jacob med sig - som jag inte träffat på 4 år! När jag var klar drog vi ut, cyklade lite, drog och käka (dom iaf) sen cykla vi typ mot Tunavallen vidare mot Lundby, träffade Lollo och Sammy, sen några Challe känner, en person jag kände igen - Krille Skoglöf. Hmm.. Undrar varför jag känner igen honom så väl?
 
Hursom drog vi typ in mot stan igen, råkade krocka med Jacob, han cykla in i min cykelkorg och slet sönder tröjan.. Drog till honom så han fick byta, sen Willys och sedan chilla vi i Rinmansparken innan vi skildes åt.. Damn, kommer sakna grabben grovt! Men vi lär ju träffas ändå, just wait Charlie, haha!
 
Påväg till stan stötte jag på Amie, som jag inte träffat på typ 1 år.. Hakade på henne till stan och träffade Josefine. Vi drog till Donken och köpte dricka. Där stötte jag även på lilla Isse, rolig liten pojke dedär.. Vi började sedan röra oss hemåt. Väl hemma så kastade jag mig på soffan och tar det lugnt.
 
Fullspäckad dag - CHECK! Känns helt grymt att ha träffat så underbara människor, man förtränger dom negativa tankarna och känslorna man har.. Den enda smärtlindringen som fungerar är att vara upptagen
 
Bjuder på lite bilder imorgon.

Nej nu ska jag ta och sova! Godnatt på er!
Puss hej!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Bättre än alla andra?

Kärlek, vänner, intressen och vardag låter kanske inte så intressant? Men när man är en tjej med glimten i ögat blir allting 10x roligare än vanligt! Jag bloggar om mitt helt underbara och sjuka liv, blandat med lite incidenter och annat negativt. Med massor av upptåg och påhitt kommer ingen lämna bloggen besviken. Jag är träningsberoende och har full koll på vad jag äter, och jag kämpar dagligen mot detta så följ mig i kampen. Inte en ända sekund gör jag något tråkigt!

RSS 2.0